کد باران صفحه ورودی وبلاگ حرف دلم ..........



♥♥عشق من عاشقم باش♥♥

به نام تنها مشعل داره کلبه متروکه عشق

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح

خدا صدامو میشنوی....

میدونم که میشنوی....

پس چرا به حرفام جوابی نمیدی هان؟؟

دیگه چقد میخوای از گریه های شبونم بشنوی...

چقدر اخه....

دلگیرم از دنیا حسابی....

خدا چرا منو نمیبری پیش خودت تا همه از دستم راحت بشن هان؟؟

چرا اخه خدا....



نظرات شما عزیزان:

لیلا66
ساعت20:39---14 شهريور 1393
سلام ستاره جونم صدف جونم دلم بروتون یه ذره شده کجایین؟؟؟کدوم چت روم؟؟؟بهم ایمیل بزنين خبر بدین منم بیام
پاسخ:سلام لیلا جونم خوبی ابجیم فدات شم من لیلا خوبی ابجی من زیاد نت نمیام ابجی جونم صدف هم تو لاین عه ابجی لیلا اگ لاین داری بهم بگو راستی نی نی ت چطوره فدات شم من مرسی چت دوباره شاید باز بشه ابجیم
پاسخ:ایدی لاین تو برام ارسال کن ابجی دلم تنگ شد برات اگ لاین نداری برو بریز بچه های مرسی چت هم تو لاین هستن بوس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ دو شنبه 6 مرداد 1393برچسب:,♥ 13:26 ♥ sareh and sadaf ♥



طراح : صـ♥ـدفــ


اهنگ

undefined